Wilde Ganzen gaat met de tijd mee. Ken je dé nieuwe manier van werken al? Ga naar ons klantportaal www.mijn.wildeganzen.nl. Hiermee bieden we jou en jouw partner een gebruiksvriendelijke manier om op de hoogte te blijven van jullie gezamenlijke project.  

De afgelopen twee jaar hebben we hard gewerkt om het portaal te ontwikkelen en dit blijven we ook de komende jaren doen. Waarschijnlijk ben je gewend om telefonisch of per mail contact op te nemen met Wilde Ganzen en moet je even wennen aan deze nieuwe werkwijze. Of je vraagt je af wat de meerwaarde is van een klantportaal ten opzichte van direct contact met een medewerker van Wilde Ganzen. Begrijpelijk!

We nodigen je uit om een kijkje te nemen op ons klantportaal om de mogelijkheden te testen.

Het komende jaar is een overgangsfase van de oude naar nieuwe manier van werken. In dit artikel lees je welke mogelijkheden het portaal heeft, en wat er nog op komst is. Maak het projectbeheer efficiënter en transparanter met ons gebruiksvriendelijke klantportaal!

Ontdek de kracht van ons klantportaal! 

Met ons innovatieve klantportaal heb je altijd een helder overzicht van al jouw projecten. Dankzij ons mobielvriendelijke ontwerp kun je overal en altijd jouw projecten beheren. Blijf moeiteloos in contact met jouw vaste contactpersoon bij Wilde Ganzen; hun gegevens zijn altijd binnen handbereik.

Je kunt eenvoudig jouw organisatie- en contactpersoonsgegevens die bij Wilde Ganzen bekend zijn inzien en aanpassen. Houd de financiële status per project nauwlettend in de gaten en werk samen met jouw partners om tussen- of eindrapportages in te voeren en in te dienen.

Alle ingediende documenten, van aanvraag tot eindrapportage, zijn inzichtelijk en beschikbaar, zodat je altijd het overzicht behoudt. Zodra je het actieresultaat naar Wilde Ganzen hebt overgeboekt, zie je direct wanneer het bedrag is bijgeschreven en kun je een betaalverzoek indienen.

Uitgelicht: uitbetalingen

Actieresultaat behaald? Maak het dan snel over naar de rekening van Wilde Ganzen met het kenmerk uit de getekende samenwerkingsovereenkomst. Binnen 5 werkdagen zie je het bedrag bijgeschreven in ‘MijnWildeGanzen’. Daarna kun je via het ‘Financieel overzicht’ in je project eenvoudig een betaalverzoek indienen. Houd er rekening mee dat de uitvoering van het betaalverzoek tot tien werkdagen kan duren en dat je bij projecten met budgetten boven de € 50.000, steeds € 50.000 per keer kunt indienen. Met ‘MijnWildeGanzen’ blijft jouw financiële administratie helder en efficiënt!

Uitgelicht: rapportages  

Sinds kort zijn de tussen-en eindrapportageformulieren online beschikbaar voor jou en je partner. Deze documenten zijn te vinden in het tabje ‘Formulieren’ in het project. Jij ziet de documenten in het Nederlands en jouw partner in het Engels, Frans of Spaans. De ultieme manier om gelijkwaardig met elkaar te werken! 

Wat brengt de toekomst?

We zijn nog lang niet klaar met het door ontwikkelen van ons klantportaal. We hopen in de nabije toekomst ook het aanvraagproces via ‘MijnWildeGanzen’ aan te kunnen bieden. Daarnaast willen we hier onze belangrijkste kennisdocumenten met je gaan delen, wellicht een chatfunctie toevoegen en de mogelijkheid om jouw actieresultaat via het klantportaal aan ons over te maken. De mogelijkheden zijn eindeloos! 

Nieuwsgierig?

Ben je nieuwsgierig geworden naar ‘MijnWildeGanzen’, heb je een lopende samenwerking, maar nog geen login? Stuur ons dan een e-mail. Feedback, vragen en ideeën zijn ook van harte welkom op dit adres.Â